
L’ajuntament de l’Alqueria de la Comtessa ha organitzat avui un cinefòrum i una nit a la biblioteca.
En primer lloc, el cinefòrum tindrà lloc a les 17:30h al Centre Social amb la pel·lícula "la sociedad literaria y el pastel de piel de patata". La sinopsi és la següent: El 1946 una escriptora d'esperit lliure, Juliet Ashton, estableix una amistat amb els residents de Guernsey Island després de la Segona Guerra Mundial, i decideix escriure un llibre sobre les seves experiències durant la guerra.
En segon lloc, en la nit a la biblioteca els xiquets i xiquetes del poble tindran activitats i podran dormir en aquest lloc. L’esdeveniment ha sigut tot un èxit, més de 30 xiquets i xiquetes s’han apuntat (36 exactament). Podran gaudir d’una nit a la biblioteca, des de les 19:00h del divendres fins les 10:00h del dissabte 23 d’abril. Tots els interessats, xiquets i xiquetes amb una edat compresa entre els cursos de primària de tercer a sisè s’han pogut inscriure a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic fins esgotar places. El preu de l’activitat són 15 euros per xiquet i l’ajuntament ha recordat que es deu dur: sac de dormir, llanterna, bossa d’higiene personal (raspall de dents, tovallola, dentífric...), sopar d’entrepà i pijama.
L’Ajuntament recorda que totes aquestes activitats s’han de dur a terme seguint com sempre les mesures COVID-19 sanitàries recomanades per la conselleria de sanitat.
“És agradable tornar a tindre activitats al municipi, i reactivar l’activitat social” ha afirmat Ana López, regidora en cultura.
Cartell cinefòrum